انعکاس خبر فعالیت های پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در خبرنامه هفتگی سیمیت

خبر برنامه ها و فعالیت های پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در خبرنامه هفتگی سیمیت به شکل شایسته ای منعکس شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، خبر برگزاری کارگاه آموزشی کشاورزی حفاظتی که در آذرماه سال گذشته در استان گلستان برگزار شد در خبرنامه شماره ۱۹۲۹ سیمیت که روز جمعه ۲۱ فروردین در دسترس عموم قرار گرفته، انعکاس بسیار خوبی داشت.
این کارگاه آموزشی تحت عنوان کشاورزی حفاظتی در تاریخ های ۱۹ و ۲۰ آذرماه ۱۳۹۳ در اراضی کشاورزی حومه گنبدکاووس و علی آباد و همچنین سالن اجتماعات دانشگاه علوم کشاورزی گرگان برگزار شد که در آن پروفسور کن سایره محقق برجسته سیمیت به تدریس مبانی کشاورزی حفاظتی و همچنین آخرین پیشرفتهای حاصل شده در این زمینه پرداختند.
در این کارگاه آموزشی که توسط سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان و مرکز تحقیقات کشاورزی و آموزش و منابع طبیعی استان (بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی) طی دو روز برگزار شد بیش از ۱۵۰ تن از کشاورزان استان و سازندگان ادوات کشاورزی و همچنین محققین و کارشناسان. مروجین کشاورزی حضور داشتند. هفته نامه سیمیت که به دو زبان انگلیسی و اسپانیولی چاپ می گردد هر هفته با درج فعالیت های مراکز تحقیقاتی و پژوهشی و آموزشی کشاورزی در سرتاسر جهان پیرامون بهبود کشت غلات به ویژه ذرت و گندم و توسعه کشاورزی حفاظتی می پردازد. خبر این هفته سیمیت که در صفحه سوم به چاپ رسیده است توسط دکتر محمد اسماعیل اسدی پژوهشگر بین المللی و با سابقه آبیاری و زهکشی بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز استان گلستان تهیه و به سیمیت ارسال گردیده است که در اول خبر درج شده اشت.

دانلود خبرنامه سیمت PDF

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.