برگزاری آیین جشن میلاد حضرت فاطمه و روز گرامی زن در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

آیین جشن میلاد حضرت صدیقه فاطمه (س) و روز زن در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، به مناسبت گرامی داشت سالروز میلاد حضرت صدیقه فاطمه (س) و روز زن مراسمی ویژه بانوان همکار در روز  شنبه ۲۱/۱/۹۴ با حضور دکتر سید علی حسینی رییس مرکز ، دکتر فرجی معاون پژوهش و فناوری، مهندس قدیریان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مهندس فرضعلی نژاد معاون آموزش، حاج آقا ملائی مسول دفتر نماینده محترم ولی فقیه در سالن دکتر غیومیان این مرکز برگزار شد. در این مراسم از تمامی بانوان و همسران آقایان همکار، دعوت به عمل آمد. آیات کلام ا… مجید در آغازمراسم، روشنی بخش دلها شد و ریاست مرکز ضمن خیر مقدم به حاضران و شادباش میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) از مقام زن تجلیل نموده و به مادران فداکار تبریک گفت. پس ازآن حاج آقاملایی با ذکر هفت سلام به ائمه اطهارآغاز سال جدید را تبریک گفته  به ارائه مطالبی در خصوص تکریم مقام زن پرداختند.
مراسم با ارائه دکلمه و شعر در خصوص روز مادر و بزرگداشت مقام زن و فاطمه مرضیه توسط بانوان مرکز ادامه یافت.
گروه موسیقی آفرینش به دعوت کمیته بانوان مرکز، در بخش بعدی به ارائه برنامه خود پرداختند پس از آن سرکار خانم حسینی جبلی مشاور امور بانوان، در رابطه با مدیریت بانوان در حوزۀ خانواده و اجتماع با اشاره به مسائل روز جامعه مطالب مفیدی را متذکر شدند در ادامه ضمن تشکر از حضور تمامی حضار، هدایایی به رسم یادبود به سخنران، گروه موسیقی آفرینش و شش نفر از همسران بزرگوار همکاران از سوی مرکز و توسط مسول بانوان، سرکار خانم دکتر رئیسی اهداء شد.
همچنین از سوی مسئول بخش ثبت و گواهی بذرسرکار خانم مهندس مهرآور به چهار نفر از همکاران مرکز نیز هدایایی تقدیم شد. در پایان تدارک دیدگان ازهمراهی و حمایت مجموعه مدیران مرکز تشکر و قدررانی به عمل آورده و مراسم را با یک عکس دسته  جمعی به پایان بردند.

DSC06611

DSC07220

DSC06654

DSC06663


پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.