پیام شادباش دکتر فرجی رییس مرکز تحقیقات وآموزش گلستان به مناسبت فرا رسیدن هفته منابع طبیعی سال ۱۳۹۶

دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در پیامی به مناسبت روز پژوهش و آموزش از هفته منابع طبیعی، فرا رسیدن هفته مبارک منابع طبیعی سال ۱۳۹۶ را به تمامی همکاران بزرگوار مجموعه شادباش گفت.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، متن این پیام به شرح زیر می باشد:
پیامبر گرامی اسلام (ص):
«اگر شخصی درختی بکارد یا مزرعه ای را به زیر کشت ببرد و انسان ها، حیوانات یا پرندگان از آن بخورند، این کار صدقه ای از طرف آن شخص شمرده می شود .»
روز درخت کاری و هفته مبارک منابع طبیعی، در آستانه زایش دوباره طبیعت، نماد و نمود اُنس انسان با طبیعت و فرصت دوباره کرنش در برابر خالق و تفکر در زیبایی های بی بدیل نظام آفرینش است و تلنگری است تا بدانیم فرزندان ما و آیندگان، برای ادامه حیات، وابسته به رفتار امروز ما در مقابل حفظ منابع طبیعی هستند.
اینجانب فرارسیدن هفته عزیز منابع طبیعی را ضمن شادباش به تمامی همکاران شریف بویژه همکاران بخش تحقیقات جنگل ها، مراتع و آبخیزداری، گرامی داشته وامیدوارم با همکاری مردم فهیم استان، شاهد حفظ منابع طبیعی و توسعه روزافزون فضای سبز استان با بهره گیری بهینه در مصرف آب باشیم. شادکامی و بهروزی همگان را از درگاه حضرت یزدان آرزو می‌نمایم.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.