پیام شادباش دکتر فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان به مناسبت فرارسیدن زاد روز فرخنده ی حضرت فاطمه (س) و هفته گرامی داشت مقام زن سال ۱۳۹۶

دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن زاد روز فرخنده ی یاس بهشتی، حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته گرامی داشت زن و مقام شامخ مادر سال ۱۳۹۶ به تمامی همکاران شریف مجموعه بویژه بانوان محترم شادباش گفت.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، متن این پیام به شرح زیر می باشد:
سلام بر دخت گرامی پیامبر اکرم ( صلی الله علیه و آله و سلم )، سلام بر مادری که میلادش آفرینش پاکی هاست، سلام بر زلال رسول، سلام بر زهرای بتول
سالروز میلاد خجسته بانوی گرانقدر اسلام حضرت فاطمه زهرا ( سلام الله علیها ) روز زن و روز مادر نامیده شده است. همان بانویی که سرور بانوان جهان ، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتا و همسر امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بویژه الگوی زنان بوده است. حضرت فاطمه ( سلام الله علیها ) مادر امامت بود. مادر، همان کسی که کلید بهشت در خشنودی اوست و نامش در قاموس کلمات نمی گنجد. همان فرشته ای که هستی وام دار محبت های اوست. وصف مادر را خداوند سزاست که فرمود محبت من به بندگانم چون محبت مادر به فرزند است.
همراه با شادباش این مناسبت فرخنده و تجلیل و تقدیر از تلاش های ارزشمند یکایک بانوان گرانقدر همکار که در بخش ها، واحدها، ایستگاه ها و آزمایشگاه های این مرکز مشغول خدمات پژوهشی و آموزشی و تولید دانش و ثروت برای کشور می باشند، از درگاه یزدان پاک آرزومندم با بهروزی و شادکامی در راه سعادت خانواده، ارتقای مرکز و توسعه ایران عزیز اسلامی، پیروز و سربلند باشید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.