برگزاری نخستین جلسه شورای هماهنگی معاونت آموزش مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

نخستین جلسه شورای هماهنگی معاونت آموزش مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با حضور اعضا در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ در واحد آموزش شهید حاجی کریمی گرگان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدای این جلسه دکتر محمد علی آقاجانی معاون آموزشی مرکز فرارسیدن سال جدید را به کارکنان مجموعه شادباش گفت. ایشان در ادامه به عملکرد ارزنده بخش آموزش در سال ۹۶ پرداخته و بیان داشت: خوشبختانه از لحاظ کمی و کیفی عملکرد آموزش در سال ۹۶ خوب و قابل‌قبول می‌باشد که به ‌نوبه خود از زحمات تمامی کارکنان تشکر و قدردانی نمودند. وی در ادامه به اهمیت نیازسنجی برنامه‌ها در سال ۹۷ و توجه به شاخص‌های ارزیابی را خواستار شدند.
در ادامه مهندس حسین پور مسول اداره آموزش بهره‌برداران مرکز گزارشی از فعالیت‌های حوزه کاری بیان نمودند. وی به تعامل خوب و ارزشمند با مدیریت ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان اشاره و گفت: در سال ۹۵ تعداد ۱۵۹ دوره (۱۴۵۰۰ نفر روز) اجرا شد. در سال ۹۶ تعداد ۳۸۹ دوره (۲۷۰۱۴ نفر روز) افزایش پیدا نمود و برای سال ۹۷ نیز تعداد ۴۰۰ دوره (۳۲۰۰۰ نفر روز) در برنامه کاری این مرکز قرار دارد. همچنین در بخش زنان روستایی در سال ۹۵ تعداد ۵ دوره اجرا گردید که این امر برای سال ۹۶ به ۱۲۵ دوره افزایش پیدا نمود و پیش‌بینی برای سال ۹۷ نیز حدود ۱۵۰ دوره می‌باشد.
در ادامه موارد زیر مورد تصویب قرار گرفت.
۱- جمع‌بندی شاخص‌های سال ۹۶
۲- تهیه نیازسنجی برنامه‌های سال ۹۷
۳- مکاتبه با موسسه در خصوص برخی از شاخص‌های ارزیابی مراکز از قبیل تعیین تکلیف تعداد مدیران و تعداد کارکنان (آموزش کارکنان) جهت ثبت در سامانه
۴- پیگیری در خصوص ثبت دوره‌های مروجین پهنه در سامانه
۵- پیگیری در خصوص اجرای دوره مهارتی تعلیم رانندگی ماشین‌ها و ادوات کشاورزی بهره‌برداران
۶- پیگیری جهت اجرای دوره‌های مهارتی با نهضت سوادآموزشی استان

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.