تقدیر رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از دکتر رحمت اله محمدی پژوهشگر ایستگاه تحقیقات کشاورزی گنبدکاووس

بیست و چهارمین گردهمایی سالیانه برنامه ریزی تحقیقات کشاورزی دیم کشور با حضور دکتر خاوازی معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، مهندس کشاورز معاون وزیر جهادکشاورزی در امور زراعت، دکتر گلکاری ریاست موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور، دکتر زند مشاور عالی سازمان تات، حجه الاسلام سعیدیان نماینده ولی فقیه در سازمان، روسای نمایندگان ایکاردا و سیمیت در ایران و دکتر جلیلی نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی و محققین تحقیقات دیم از سراسر کشور در شهرستان مراغه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان این نشست با تقدیر از برگزیدگان این موسسه ادامه یافت و از دکتر رحمت اله محمدی، محقق بخش تحقیقات زراعی باغی و ایستگاه تحقیقات کشاورزی گنبدکاووس وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر به عمل آمد. در بخشی از این متن آمده است:


جناب آقاب دکتر رحمت اله محمدی
محقق محترم مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان
با سلام و احترام،
توفیق شما را به عنوان محقق برتر در مراکز استانی و کسب عنوان پژوهشگر برتر سال ۱۳۹۷ موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور تبریک می گویم.


.                                کاظم خاوازی
معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی


روابط عمومی مرکز، همراه با آرزوی شادکامی و بهروزی و تقدیم شادباش کسب این افتخار خدمت ایشان، امیدوار است همچون همیشه از راهنمایی ها و همیاری های این بزرگوار بهره مند باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.