تجلیل از اعضای کارگروه توسعه مدیریت مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

در پی کسب رتبه برتر استانی جشنواره شهید رجایی سال ۹۶ استان گلستان توسط مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی گلستان، از اعضای کارگروه توسعه مدیریت مرکز با اهدای لوح تقدیر و هدایا قدردانی به‌عمل آمد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، در ابتدای این مراسم مهندس عطیه صفرنژاد مسئول نظارت و ارزشیابی مرکز در خصوص نحوه جمع‌آوری اطلاعات و بارگزاری آن در سامانه‌های مربوطه که توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهیه شده بود توضیحاتی ارائه نمود.
در ادامه دکتر فرجی ریاست مرکز ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، کسب این موفقیت را حاصل تلاش تمامی اعضا و مسئولان ذیربط دانست و افزود: با توجه به اینکه ما دستگاه ملی هستیم؛ توانستیم نسبت به تهیه و جمع آوری اطلاعات در شاخص‌های مورد نظر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تلاش نمائیم و با بومی سازی شاخص‌ها و تطبیق آن با عملکرد خود رتبه دوم استانی را در سال ۹۶ به‌دست آوریم. اینجانب به نوبه خود از تلاش معاونان، مدیران و اعضای کارگروه تشکر می‌نمایم و انشاءاله شاهد موفقیت‌های دیگر مجموعه در پیشبرد اهداف سازمانی باشیم.
در پایان مراسم، با اهدای لوح تقدیر و هدایا از زحمات اعضای قدردانی به عمل آمد.
گفتنی است نوزدهمین جشنواره شهید رجایی استان گلستان، روز چهارشنبه مورخ ۱۴ شهریور ماه سال ۹۷ با حضور مقامات ارشد استان، در سالن همایش‌های استانداری گلستان برگزار گردید و از ریاست مرکز تحقیقات و آموزش گلستان به عنوان دستگاه برتر استان و کارشناسان برگزیده مرکز: مهندس عطیه صفرنژاد و مهندس محدثه آل هاشم قدردانی به عمل آمد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.