نشست صمیمی معاون پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان با همکاران بخش تحقیقات علوم دامی

جلسه عمومی همکاران بخش تحقیقات علوم دامی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با دکتر علیرضا کیانی معاون پژوهش، فناوری و انتقال­ یافته های مرکز برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، در این برنامه ابتدا دکتر رضا کمالی رییس بخش و عضو هیات علمی بخش تحقیقات علوم دامی ضمن خوش آمد به دکتر کیانی و همکاران بخش، از معاون پژوهشی مرکز بابت حضور در بخش و تعامل نزدیک با همکاران بخش تقدیر نمود و سپس محققان بخش در خصوص روند اجرا و مشکلات پروژه های تحقیقاتی، آزمایشگاه و ایستگاه با ایشان تبادل نظر نمودند.
در ادامه دکتر کیانی ضمن سلام و خدا قوت در مروری بر وضعیت جاری مرکز از تلاش های یکایک همکاران بخش تقدیر نمود و به مواردی از جمله کارهای پزوهشی و ارسال منظم گزارشات به معاونت پزوهشی تاکید نمودند و از محققان خواستند تلاش مضاعفی در اجرا و جذب پروژه های مستقل داشته باشند همچنین درخصوص موارد و موانع اجرای پروزه مقرر گردید به ریاست مرکز منعکس گردد.
شایان ذکر است متعاقب هماهنگی های لازم و همت ریاست مرکز و سازمان جهاد کشاورزی استان، مقرر گردید که سایت تحقیقاتی علوم دامی در ایستگاه چالکی در بخش های دام و طیور مجددا فعال گردد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.