حضور پژوهشگران مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در دوره آموزشی تسهیل گری و تخصصی مربیان طرح ملی بسیج همگام با کشاورز

پژوهشگران مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در راستای اجرای شایسته طرح ملی بسیج همگام با کشاورز که با هدف علمی کردن کشاورزی و انتقال یافته های علمی و پژوهشی روز و با بکارگیری کارشناسان خبره ومجرب بسیجی در روستا ها انجام می گیرد در ۴ و ۵ آبان ماه ۱۳۹۷ در دوره آموزشی تسهیل گری و تخصصی مربیان طرح ملی بسیج همگام با کشاورز حضور یافتند.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و اموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، این طرح طی تفاهم نامه سازمان بسیج مهندسین کشاورزی ومنابع طبیعی کشور و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی صورت گرفته و با هدف ارتباط ‌گیری با کشاورزان و بالا بردن میزان تولید و جلوگیری از کاهش افت محصولات کشاورزی و افزایش راندمان و عملکرد محصولات کشاورزی انجام می گیرد.
دوره آموزشی تسهیل گری و تخصصی مربیان طرح ملی بسیج همگام با کشاورز در اردوگاه صالحین شیر آباد به میزبانی بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار شد.
در این برنامه مباحث بصیرتی،پدافند غیر عامل، مسائل مربوط به کلزا و دانه های روغنی و موارد تخصصی تسهیل گری برای فرگیران از سراسر استان ارائه گردید. در این دوره مهندس غلامرضا خردمند و مهندس حسین عیسایی، مهندس اسماعیل مقصودلو شرکت داشتند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.