بازدید دکتر ولدان از ایستگاه تحقیقات چالکی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان و شرکت های دانش بنیان حاضر در ایستگاه

دکتر مجید ولدان مدیرکل دفتر فناوری، تجاری‌سازی و انتقال یافته‌های تحقیقاتی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در جریان سفر خود به استان گلستان و افتتاح ساختمان جدید مرکز رشد کشاورزی و منابع طبیعی استان، از ایستگاه تحقیقاتی چالکی وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان و شرکت های دانش بنیان حاضر در آن در تاریخ یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ بازدید به عمل آورد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و اموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، در این برنامه که در محل ایستگاه واقع در ۷ کیلومتری غرب گرگان انجام شد در معیت ایشان، دکتر علیپور معاون ایشان، دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی، معاونان ایشان و روسا و اعضای هیات علمی بخش های تحقیقاتی، مهندس محسن باقری مدیر مرکز رشد کشاورزی و منابع طبیعی استان، مدیران و کارکنان شرکت های دانش بنیان حاضر در ایستگاه و گروهی از پژوهشگران این مرکز حضور داشتند.
در جریان این بازدید دکتر ولدان از روند انجام طرح های توسعه ایستگاه و مکان های استقرار شرکت دانش بنیان و برنامه های توسعه ای آنان بازدید نمود.
در این بازدید شرکت های حاضر ضمن ارایه فناوری ها و دستاوردهای خود استقبال شایان توجهی از حضور ایشان در جمع اهالی این شرکت ها داشتند و ضمن معرفی و ارایه توانمندی های خود به گفتگوی دو سویه با مدیرکل دفتر فناوری، تجاری‌سازی و انتقال یافته‌های تحقیقاتی سازمان نشستند. و ایشان نیز ضمن تقدیر از برنامه های انجام شده از شرکت ها خواستند تا روند رو به جلو را همچنان به شایستگی طی نمایند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.