برگزاری نخستین جلسه هیات تحریریه مجله ترویجی ” گیاهان دانه روغنی”

نخستین نشست اعضای هیات تحریریه مجله ترویجی ” گیاهان دانه روغنی” در تاریخ ۸ دی ماه ۱۳۹۷ در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، در این جلسه بر اهمیت توسعه کشت گیاهان روغنی و توجه به نشر دستاوردهای کاربردی پژوهشگران مراکز و موسسات تحقیقاتی و دانشگاهی و نیز کارشناسان و کشاورزان پیش رو تاکید گردید. در ادامه هر یک از اعضا به بیان نقطه نظرات خود پیرامون ارتقای کمی و کیفی مجله پرداخته و در پایان برای مقالات دریافتی تعیین داور صورت گرفت.
شایان ذکر است مجله ترویجی گیاهان دانه روغنی در تاریخ ۱۰ آذرماه ۹۷ موفق به دریافت مجوز خود به صورت دوفصلنامه از سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گردید.
این مجله هم اکنون آماده دریافت مقالات علمی با رویکرد ترویجی در حوزه دانه‌های روغنی می‌باشد. به منظور تسهیل و تسریع در امر داوری و چاپ مقالات، فرایند دریافت و داوری مقالات در تمام مراحل و نیز شیوه نامه نگارش مقالات برای نویسندگان از طریق سامانه انتشارات سازمان تات واقع در آدرس اینترنتی <http://journals.areo.ir> و یا سایت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان (http://www.ganrrc.org.ir) صورت می‌گیرد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.