افتتاح متمرکز پروژه های حوزه کشاورزی استان گلستان با حضور وزیر جهادکشاورزی در شهرستان گمیشان

آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های بخش کشاورزی استان گلستان همزمان با سفر دکتر حسن روحانی ریاست جمهوری به استان گلستان، با حضور وزیر جهاد کشاورزی در محل سالن ورزشی رزمی مختوم قلی فراغی شهر گمیش تپه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، وزیر جهادکشاورزی در جمع مردم شهرستان گمیشان گفت: شور و شعف مردم وکشاورزان استان در افتتاحیه پروژه ها و کشاورزان که با تراکتورهای خود کاروان سپاس تشکیل دادند و مشارکت و حضور مردم ستودنی بود.
مهندس حجتی ادامه داد: مایه افتخار است که در بین شما مردم گمیشان حضور دارم.
وی با تاکید به تلاش مردم خونگرم شهرستان گمیشان افزود: شما عزیزان برای حفظ و توسعه و آبادانی کشور تلاش کرده اید و با این همتی که من در شما میبینم می توانیم بر بدخواهان ملت و دولت اسلامی پیروز شویم.
وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه گلستان یکی از قطب های کشاورزی است، گفت: امروز شاهد بودم در بخش زهکشی اراضی کشاورزی و دیگر بخش ها هم اقدامات خوبی انجام شده است.
در این مراسم ۶۱۴ پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی گلستان با اعتبار۱۹۳۵۸ میلیاردریال و اشتغالزایی ۸ هزار و ۴۵۱ نفر بصورت ویدیو کنفرانس توسط دکتر روحانی رییس جمهور افتتاح و بهره برداری رسید.
کانال های اصلی آبرسان مجتمع میگو، کانال زهکشی اصلی مجتمع میگو، پل های لاین ۲ و ۴ مجتمع میگو، مزارع پرورش میگو، مرکز تکثیر و عمل آوری میگو و فاز اول زهکشی اراضی از جمله پروژه های قابل افتتاح و تاسیسات زیربنایی فاز دوم مجتمع ۶۰۰۰هزار هکتاری میگو، مجتمع ماهیان خاویاری و فاز دوم زهکشی اراضی از جمله پروژه های قابل کلنگ زنی شهرستان گمیشان در این آیین می باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.