برگزاری جلسه ارایه عملکرد پایگاه مقاومت بسیج کاشف العلوم مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

جلسه ارایه دستاوردهای پایگاه مقاومت بسیج کاشف العلوم مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان در روز چهار شنبه ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۷ دردفتر ریاست مرکز برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که با حضور دکتر فرجی رییس مرکز، سرهنگ خزاعیان رییس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان و همکاران بسیجی این مرکز انجام شد ابتدا مهندس اسماعیل مقصودلو فرمانده پایگاه مقاومت، ضمن قدردانی از سرهنگ خزاعیان و مسولان مرکز و همچنین همکاران، گزارش عملکرد سال ۹۷ پایگاه و اهداف این جلسه را که در راستای ماموریت و ابلاغ پایگاه مقاومت بسیج در سال ۱۳۹۷ بوده به ترتیب اعلام نمود.
در ادامه دکتر فرجی رییس مرکز ضمن تقدیر از حسن ارتباط بین ستاد سازمان بسیج و تحقیقات، از برنامه ریزی، پیگیری و اجرای شایسته برنامه های این حوزه تشکر کرد و گفت اهداف و عملکرد وسیاست های به اجرا درآمده پایگاه بسیج این مرکز، همان رسالت و وظیفه مندی مرکز است که به شایستگی به انجام رسیده است. در ادامه سرهنگ خزاعیان رییس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان، ضمن تقدیر از برنامه های پویای و تاثیرات ارزشمند این هم افزایی، بیان کرد که سیاست این سازمان در سال آینده بهره گیری بیشتر از داشته ها و توانمندی های حوزه پژوهش است.
در انتهای این برنامه از گروهی از همکاران بسیجی این مرکز به نمایندگی از تمام همکاران با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
همچنین با اهدای لوح تقدیر از سوی دکتر فرجی به سرهنگ خزاعیان از همکاری های ایشان و برنامه ها و دیدگاه های ایشان تقدیر شد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.