افتتاح سالن جلسات پرفسور جعفر ارشاد مرکز تحقیقات و آموزش گلستان با حضور دکتر خاوازی

دکتر کاظم خاوازی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در جریان سفر خود به استان گلستان سالن جلسات پرفسور جعفر ارشاد مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان را در تاریخ شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ افتتاح و به بهره برداری رساند.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که دکتر کاظم خاوازی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به اتفاق هیات همراه: دکتر رسول زارع معاون پژوهش و فناوری، حجت الاسلام والمسلمین سعیدیان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، دکتر زارع فیض آبادی مشاور و مهندس قدسی مسول هماهنگی استان های سازمان، دکتر فرجی رییس مرکز، معاونان ایشان و گروهی از همکاران و پژوهشگران این مرکز برگزار شد یکی از چندین پروژه عمرانی که به بهره برداری رسید سالن جلسات پرفسور جعفر ارشاد با ظرفیت ۶۰ نفر می باشد که به نام پر افتخار ایشان که از دانشمندان مطرح حوزه گیاهپزشکی و چهره ماندگار و از مفاخر علمی می باشد مزین شد.
در این آیین پس از سخنان دکتر فرجی در خصوص روند برنامه های عمراتنی این مرکز و همچنین افتخار نامگذاری این مهم به نام جناب دکتر ارشاد، دکتر خاوازی سخنان خود را تقدیم جمع حاضز نمود و همچنین از آقای محمد حسین حسینی مقدم، خیر و تولیدکننده پیشرو کشور که بخش اعظم ساخت این سالن را تقبل نموده است تشکر نمود.
در ادامه دکتر زارع در توصیف دکتر ارشاد سخنانی را تقدیم جمع نمود. و در ادامه دکتر ابراهیمی ریاست موسسه گیاهپزشکی کشور نیز با بیان خاطراتی، در خصوص تنوع و دستاوردها و نام فاخر دکتر ارشاد با حاضران گفتگو کرد.
در ادامه دکتر ارشاد که به اتفاق خانواده در این آیین حضور داشت ضمن بیان بخشی از روند زندگی و خاطرات خود، توصیه های خود را به جوانان و آینده سازان هدیه کرد.
در انتهای این برنامه با اهدای لوح تقدیر و هدیه از سوی دکتر خاوازی، دکتر ابراهیمی و بخش تحقیقات گیاهپزشکی این مرکز، از سال ها تلاش و رد خیر دکتر ارشاد و همچنین باقیات الصالحات حاج محمد حسین حسینی مقدم در پشتیبانی از تحقیقات و آموزش قدردانی به عمل آمد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.