برگزاری نشست هم اندیشی و بازدید از مزارع واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی

نشست هم اندیشی و بازدید از مزارع در واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این نشست که با حضور دکتر فرجی رییس، دکتر قدس ولی، دکتر کیانی و دکتر آقاجانی معاونان مرکز، دکتر ربانی نسب رییس واحد و گروهی دیگر از همکاران و با موضوع، بررسی آخرین وضعیت و برنامه های در دست اجرا انجام شد ابتدا دکتر ربانی نسب با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل ها و جایگاه این واحد در سطح ملی، گزارشی از سطح کشت محصولات پائیزه و خسارات وارده بر اثر سیل اخیر، پیش بینی درآمدهای سال جاری، آبگیری آبندان و برنامه ریزی برای انتقال آب از کانال های ارتباطی، برنامه های کشت تابستانه و تهیه نهاده های آن، خانه های سازمانی و مباحث بهداشتی و دانش آموزان کارو دانش ارایه نمود.
در ادامه هر یک از حاضران در جلسه راجع به چگونگی عملیاتی نمودن مسیر های انتقال آب برای آبگیری آبندان ها و رایزنی لازم با شرکت آب و خاک مربوطه و ریختن بچه ماهی مباحثی را مطرح نمودند. در پایان دکتر فرجی رییس مرکز، ضمن بیان رهنمود های لازم، به جمع بندی مباحث مطرح شده پرداختند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.