برگزاری نشست توسعه برنامه های کارآفرینی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

با حضور دکتر سیدجلال الدین بصام مدیر کارآفرینی موسسه آموزش و ترویج جهاد کشاورزی و هیات همراه، جلسه توسعه برنامه های کارآفرینی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدای این جلسه دکتر فرجی ضمن خیرمقدم گویی به مهمانان، به معرفی اجمالی استان گلستان پرداختند. فرجی گلستان را یکی از استن های مستعد و مهم در تولید محصولات کشاورزی از جمله دانه های روغنی، گندم، برنج، شیلات و گیاهان دارویی دانستد که همه ساله مقام های نخست کشوری را به خود اختصاص می دهد. وی در ادامه به ظرفیت های مرکز تحقیقات از جمله نیروی انسانی، ایستگاه ها، مزارع پژوهشی، تولیدی و آموزشی، امکانات و تاسیسات اشاره و خاطر نشان ساخت این مرکز تمامی فعالیت های بخش اجرای استان در زمینه کشاورزی را تحت پوشش خود قرارداده است. وی در پایان به عملکرد معاونت آموزش مرکز در سال ۹۷ اشاره و عنوان کرد از نظر کمی و کیفی معاونت آموزش در اجرای برنامه های خود موفق بوده است.
در ادامه دکتر بصام مدیر مرکز کارآفرینی موسسه آموزش و ترویج جهاد کشاورزی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه هدف از اجرای برنامه های آموزشی را تاثیر گذاری در زندگی افراد دانست که ما در موسسه به دنبال اجرای این نوع مهارتها می باشیم. دکتر بصام از مهمترین برنامه های مرکز را ارائه برنامه های آموزشی که منجر به کارافرینی و توسعه کسب و کار شود عنوان نمود که با توجه به سیاست جدیدی موسسه آموزش و ترویج در چند حوزه دانش آموزان، بهره بردارن، زنان روستایی و فارغ التحصیلان علمی کاربردی اجرا خواهد شد. وی همچنین راه اندازی مراکز کلینیک و مشاوره شغلی در زمینه فرایند تولید تا بازاریابی و فروش را از دیگر برنامه های مرکز کارآفرینی ذکر نمود که بایستی در استان ها نیز این دفتر به علاقمندان بخش کشاورزی خدمات دهد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.