شادباش دکتر فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان به مناسبت هفته بزرگداشت روابط عمومی سال ۱۳۹۸

دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان فرا رسیدن هفته بزرگداشت روابط عمومی و ارتباطات سال ۱۳۹۸ را به تلاشگران شریف این حوزه بویژه همکاران واحد روابط عمومی مرکز شادباش گفت.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر ابوالفضل فرجی رییس این مرکز ضمن تقدیر از تلاش ارزنده تمامی همکاران شریف فعال در واحد روابط عمومی مرکز و رابطان این حوزه در بخشی از پیام خود گفت:
در آستانه دوازدهمین یادمان ارزشمند و فاخر روابط عمومی، فرصت را مغتنم شمرده، جایگاه روابط‌عمومی و این مناسبت پرآوازه را گرامی داشته و با امید به ارتقای فراتر از وضع موجود به جایگاه شایسته، به تمامی فعالان این عرصه شادباش عرض می نمایم.
از آنجا که فهم عمومی از روابط‌عمومی در حال گسترش است بی شک این یادبود، تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون دانش و صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.
امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ دستاوردی انعکاس نمی یابد.
در عصر حاضر روابط عمومی ابزار دست مدیریت نیست؛ فلسفه مدیریت است، اگر ناکار آمد شود، مدیریت فرسوده و ناکارآمد می شود. و این روابط عمومی است که می تواند با بالا بردن قدرت رقابت و پذیرش ریسک سازمان ها و با جاری ساختن روح ارتباطات در کل سازمان که با ایستایی و سکون منافات دارد، زمینه تجلی آرمان ها و افق های تعالی را در سراسر میهن اسلامی فراهم آورد.
هفته ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضورمدیرانی دانایی محور و تحول طلب از یک سو و رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد خود و بها دادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات از سویی دیگرتلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه خود تبیین و ارتقا دهیم.
بار دیگر برای تمامی فعالان این عرصه بویژه تلاشگران شریف این حوزه در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و همکاران این مرکز، آرزوی بهروزی و شادکامی داشته و امیدوارم ارتقای سطح دانش و توانمند سازی مدیران حوزه ارتباطات و روابط عمومی و تسهیل دسترسی این بزرگواران به منابع آموزشی بین المللی در جهت تحول فرهنگ و نگرش سازمانی رخ داده و شاهد موفقیت آنها در مسیر اعتلای اهداف عالی کشور باشیم.