برگزاری آیین بزرگداشت مقام معلم در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

در جشن گرامیداشت مقام شامخ معلم، از سرمایه های انسانی بخش آموزش و اساتید و مدرسان و همکاران معاونت آموزش مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان تقدیر شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی گلستان، در این آیین که همزمان با عید میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور دکتر ابوالفضل فرجی رئیس مرکز و معاونان، دکتر دهقانی رئیس واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی و همکاران ایشان سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ و در دفتر ریاست مرکز برگزار شد از ۱۱ نفر از مدرسان و همکاران بزرگوار آموزش تقدیر به عمل آمد.
در این برنامه ابتدا دکتر فرجی در سخنانی ضمن سلام و خدا قوت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت مقام معلم، در این خصوص سخنانی را تقدیم جمع نمود و در ادامه ضمن مروری بر برنامه های مرکز و برنامه های استانی و ملی که با حضور مرکز رخ داده است از همکاران رده های مختلف خواستند تا با همت مضاعف در خدمت اهداف سازمان و مرکز باشند.
در بخش پایانی برنامه نیز با حضور دکتر فرجی رییس مرکز، دکتر دهقانی، مهندس کردی و حجت الاسلام ملایی مسول دفتر نماینده ولی فقیه در مرکز، از۱۱ نفر از همکاران و مدرسان نمونه مرکز با تقدیم لوح و هدایایی، تقدیر و تشویق همکاران، تجلیل به عمل آمد.