حضور مسئول روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در برنامه دیدار با روابط عمومی جمعیت هلال احمر

مهندس محمد حسن پناه مسول روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان به اتفاق مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان و دیگر اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی استان، به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی،۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ با حضور در جمعیت هلال احمر گلستان با مدیران و تیم واحد روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان دیدار کردند.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این آیین مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان گفت: روحیه انسانی و نوع دوستانه مدیران، پرسنل و نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر نشأت گرفته از مأموریت ها و رسالت های ذاتی این مجموعه خدمت گزار است.
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گلستان تصریح کرد: امدادرسانی و ارائه خدمات جمعیت هلال احمر استان به حادثه دیدگان در اوج حادثه سیل اخیر و فرآیند اجرای عملیات مثال زدنی است.
علی یازرلو خاطرنشان کرد: طهارت روح کار در هلال احمر برخواسته از قلب رئوف و روح متعالی تلاشگران و نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر است.آنگونه که در صحنه های بی بدیل سیل اخیر شاهد بوده ایم.
وی در ادامه افزود: جمعیت هلال احمر نهادی است که هرچه برای آموزش نیروهای داوطلب هزینه شود؛ به نوعی پس اندازی برای آینده محسوب می شود.
گفتنی است در پایان این نشست صمیمی با اهدای لوح تقدیر از تلاشگران واحد روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات تجلیل شد.