برگزاری جلسه شورای فرهنگی در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

جلسه شورای فرهنگی مرکز در سال رونق تولید با عنوان بررسی راه های اجرایی و عملیاتی کردن پیام گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی ، شنبه ۱تیر ۱۳۹۸ در محل دفتر ریاست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، این آیین با حضور دکتر فرجی رییس، دکتر آقاجانی، دکتر کیانی و دکتر قدس ولی معاونان مرکز، حاج آقا ملایی مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه، و اعضای شورای فرهنگی مرکز انجام شد و در ابتدای برنامه حاج آقا ملائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه با عرض خوش آمد به اعضای جلسه و خدا قوت به همکاران شریف، با قرائت حدیثی از امام عصر (عج) که در زمان وقوع حوادث و مشتبه شدن امور برای مؤمنان باید به راویان حدیث که از حضرات معصومین(ع) نقل می کنند مراجعه نمود چرا که آنان از طرف معصومین حجت بر مردم هستند ، همچنانکه حضرات معصومین(ع) حجت خدا بر همه می باشند.
در ادامه مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه درمرکز گفت: پیام گام دوم انقلام رهبر فرزانه که یک تفسیرواقع بینانه، عمیق و موقوف یک کار کاشناسائی شده از چهل سال گذشته انقلاب شکوهمند اسلامی است و تحلیل بسیار ازشمند و الگوی بسار مناسب برای آینده ای نظام و مردم و بویژه جوانان می باشد آنهم در کنار تفسیر و تحلیل های مختلف دیگران از انقلاب اسلامی . لذا عقل و شرع مقدس ایجاب می کند که همه ما برای ادامه عزتمند این انقلاب به نظرات و فرمایشات ولی فقیه زمان رجوع کرده و تمسک به این منشور نمائیم بنا براین برهمه تکلیف برای تبیین این منشور گام دوم انقلاب در جامعه و تبدیل به گفتمان در دستور کا قرار دهیم. در خاتمه حجۀ الاسلام ملائی برنامه ها پیشنهادی خود را در دو بخش برنامه های کوتاه مدت و دراز مدت ارئه نمود. در ادامه حاضران در جلسه نکات و موارد اجرای طرح را مورد بحث و گفتگو قرار دادند.
در بخش بعدی جلسه دکتر فرجی ریاست مرکز ضمن خیر مقدم گویی و قدرانی از پیگیری پیام گام دوم انقلام رهبر انقلاب، با تاکید بر این مهم که این بیانیه خطاب به همه ملت ایران است گفت: این بیانیه باید چراغ راه ما باشد.
رییس مرکز در ادامه گفت برای اجرایی شدن این بیانیه در مرکز، ضروری است برنامه و جدول عملیاتی در بخش های آموزش و پژوهش طراحی و اجرایی شدن آن آغاز شود و در انتها طرح مورد پایش قرار گرفته و نتایج آن بررسی شود و دستاوردهای آن جهت بهره برداری سایر بخش های سازمان تحقیقات، منعکس شود.