برگزاری دومین جلسه سالجاری شورای فرهنگی در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

برگزاری دومین جلسه سالجاری شورای فرهنگی در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان
دومین جلسه سال جاری شورای فرهنگی مرکز در سال رونق تولید با عنوان بررسی راه های اجرایی و عملیاتی کردن پیام گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ در محل دفتر ریاست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، این آیین با حضور دکتر فرجی رییس، دکتر آقاجانی، دکتر کیانی و دکتر قدس ولی معاونان مرکز، حاج آقا ملایی مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه و اعضای شورای فرهنگی مرکز و کارگروه های فرهنگی انجام شد و در ابتدای برنامه حاج آقا ملائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه با عرض خیر مقدم و گرامیداشت روز بسیج و تجلیل از شهدای ۵ آذر گرگان، راجع به جایگاه بسیج در بیانیه گام دوم انقلاب و نقش بارز آن در صحنه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، دینی و فرهنگی انقلاب توضیحات لازم را بیان داشته و تنها راه برون رفت کشور از مشکلات در تمام عرصه را اجرا و عمل به این بیانیه دانستند.
در ادامه حاج آقا ملایی در خصوص وظیفه ما بعنوان مخاطبان خاص الخاص این پیام چگونه در چارچوب ارزش های انقلاب اسلامی انقلابی بمانیم، گفت: با خودسازی و جامعه سازی و تمدن سازی زمینه ی ظهور منجی عالم بشریت(عج) را ایجاد نمائیم وگرنه باید نظاره گر قرارگرفتن دروغ جای حقیقت که یک تهدید جدی برای آینده خواهد بود، باشیم.
در ادامه حاضران در جلسه نکات و موارد اجرای طرح را مورد بحث و گفتگو قرار دادند.
در بخش بعدی جلسه دکتر فرجی ریاست مرکز ضمن خیر مقدم گویی و قدرانی از پیگیری برنامه های فرهنگی، مذهبی و پیام گام دوم انقلام رهبر انقلاب، با تاکید بر این مهم که این بیانیه خطاب به همه ملت ایران است دیدگاه های خود را درخصوص برنامه های مختلف این حوزه ارایه نمود.
در خاتمه به پنج نفر از همکاران ممتاز که در مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب کسب مقام نموده بودند لوح تقدیر و جایزه اهدا گردید.