برگزاری جلسه شورای فرهنگی مسولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه خانواده جهاد کشاورزی استان در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

سومین جلسه شورای فرهنگی مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در دستگاه های تابعه سازمان جهاد کشاورزی گلستان در سال رونق تولید در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، روز چهار شنبه مورخ ۱۳/ ۰۹/ ۱۳۹۸ برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدا این جلسه که با حضور اعضای گروه و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان با عنوان بررسی جایگاه و مسئولیت دفاتر نمایندگی ولی فقیه در بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل گردید، دکتر فرجی رئیس مرکز با خوش آمد گوئی به میهمانان و تشکر بخاطر انتخاب میزبانی این مرکز برای جلسه فصلی مسولان دفاتر، در سخنانی گفت: خوشبختانه روحانیت در فرهنگ ایران شکل گرفته و جدای از جایگاه اسلامی از جایگاه و توان خاصی برخوردار هستند و بنا براین در تمام عرصه ها تأثیر گذار خواهند بود. دکتر فرجی در ادامه با گرامی داشت ۱۳ آذر روز خاک در رابطه شرایط خوب خاک آنهم خاک عالی در استان گلستان مطالب مهمی را ارایه نمود.
سپس حجه الاسلام و المسلمین معصومی فر رئیس جلسه شورا فرهنگی با تشکر از میزبانی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی، هشتم ربیع الثانی میلاد با برکت امام خسن عسگری(ع) را تبریک گفته وسخنان خود را با روایت از حضرت رسول (ص) در خطاب به اباذر که فرمودند هرکس زره ای در قلب خود کبر داشته باشد بوی بهشت را احساس نخواهد کرد مثل تکبر شیطان در سجده بر انسان فلذا به همه عزیزان به رعایت تواضع و فروتنی در ادارات و بویژ با همکارام محترم را توصیه می کنم. حاج آقا معصومی فر در ادامه در رابطه با وظایف روحانیون در پیام گام دوم انقلاب توضیحات لازم را بیان فرمودند.

در خاتمه هر یک مسئولان دفاتر با ارائه نظرات و بیان جایگاه روحانیت در پیام گام دوم مقام معظم رهبری برناه ها پیشنهادی در اجرائی شدن این بیانیه ارائه نمودند.