رونمایی از ارقام کنسانتره خوراک دام پژوهشگران مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان

در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان از ارقام دستاورد جدید کنسانتره خوراک دام سایت پژوهشی، آموزشی و ترویجی دام و طیور پژوهشگران بخش تحقیقات علوم دامی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با حضور استاندار گلستان رونمایی شد.
در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان، از آخرین فناوری و دستاوردهای ارزشمند پژوهشگران و مخترعان استان رونمایی شد. این مراسم ۱۷ آذر ماه ۹۸ در پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و با حضور دکتر هادی حق شناس استاندار و معاونان استاندار گلستان، دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز، دکتر علیرضا کیانی معاون پژوهش و فناوری پژوهشگران، اساتید، کارشناسان، مدیران و مسولان دستگاه های اجرایی، دانشگاهی و مراکز و موسسات تحقیقاتی استانی و اصحاب رسانه برگزار شد.
در این آیین از ارقام جدید کنسانتره خوراک دام رونمایی شد و از پژوهشگران بخش تحقیقات علوم دامی این مرکز نیز قدردانی شد.

روابط عمومی مرکز همراه با شادباش این مهم به ایشان و آرزوی توفیق روز افزون، امیدوار است همچون همیشه از راهنمایی ها و همکاری های ایشان بهره مند باشد.