تجلیل از دکتر محمد تقی فیض بخش پژوهشگر برتر و برگزیده ملی با حضور مهندس کشاورز و دکتر خاوازی، گروهی از مدیران ارشد و محققان کشور

در مراسم هفته پژوهش و فناوری وزارت جهاد کشاورزی ضمن معرفی پژوهشگران برتر، از دکتر محمد تقی فیض بخش عضو هیات علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان توسط مهندس عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی تقدیر شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری و تقدیر از برگزیدگان علمی و اثرگذار بخش کشاورزی با حضور مهندس عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، دکتر کاظم خاوازی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی، مهندس طهماسبی معاون وزیر در امور باغبانی، دکتر خون میرزایی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران، دکتر درگاهی رئیس سازمان حفظ نباتات و دکتر زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، روسای موسسات و مراکز تحقیقاتی، پیشکسوتان و محققان بخش کشاورزی برگزار شد. در این مراسم از دکتر محمد تقی فیض بخش پژوهشگر برگزیده این مرکز با اهدای لوح تقدیر به عنوان پژوهشگربرتر ملی سال ۱۳۹۸ قدردانی شد.
روابط عمومی مرکز، همراه با شادباش این مهم خدمت ایشان و آرزوی توفیق روز افزون، امیدوار است همچون همیشه از راهنمایی ها و همکاری های ایشان بهره مند باشد.