برگزاری سخنرانی ترویجی در مرکز خدمات کشاورزی انبار الوم به همت پژوهشگر مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

سخنرانی ترویجی با عنوان “جدید ترین پروژه های تولید سودآور حوزه های کشاورزی کشور” در روز دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ در مرکز خدمات کشاورزی شهرستان انبارالوم با با حضور بهره برداران و کشاورزان پیشرو با تدریس دکتر محمد برزعلی پژوهشگر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، امرزوه افزایش تولید و بهره وری با استفاده از فناوری های نوین در کشاورزی توسط متخصصان امر تاکید می گردد اما این مهم بدون در نظر داشتن توجیه پذیری اقتصادی از راندمان بالایی برخوردار نخواهد بود. در همین راستا سخنرانی با عنوان “جدید ترین پروژه های تولید سودآور حوزه های کشاورزی کشور” در مرکز خدمات کشاورزی شهرستان انبارالوم با با حضور بهره برداران و کشاورزان پیشرو برگزار شد.
از مباحث مطروحه در این دوره که برای بیش از ۱۴ نفر انجام شد می توان به مواردی از جمله استارتاپ های بخش کشاورزی، برند سازی محصولات کشاورزی، بازارهای صادراتی، صنایع تبدلی نوین محصولات زراعی و باغی، استفاده از انرژی های نو در کشاورزی، اینترنت اشیا،، گلخانه های جدید و دام های پر بازده اشاره نمود. سخنران این دوره، دکتر محمد برزعلی، با اشاره به مباحث این حوزه به تشریح موضوعات مرتبط با دوره پرداختند و در ادامه در ارتباطی دو سویه، موضوعات جلسه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.