تقدیر وزیر جهاد کشاورزی از دکتر محمد تقی فیض بخش پژوهشگر بخش تحقیقات زراعی و باغی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

در آیین ملی نکوداشت هفته پژوهش سال ۱۳۹۸ سازمان تات، از دکتر محمد تقی فیض بخش پژوهشگر بخش تحقیقات زراعی و باغی و رئیس ایستگاه تحقیقاتی گرگان (عراقی محله) مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان تقدیر شد.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، آیین ملی گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری و تقدیر از برگزیدگان علمی و اثرگذار بخش کشاورزی با حضور مهندس عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، دکتر کاظم خاوازی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی، مهندس طهماسبی معاون وزیر در امور باغبانی، دکتر خون میرزایی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران، دکتر درگاهی رئیس سازمان حفظ نباتات و دکتر زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸در سالن فجر برگزار شد.
در این آیین، با اهدای لوح تقدیر و هدیه از سوی مهندس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، از پژوهشگر شریف مرکز دکتر محمد تقی فیض عضو هیات علمی بخش تحقیقات زراعی و باغی و رئیس ایستگاه تحقیقاتی گرگان (عراقی محله) این مرکز تجلیل به عمل آمد.
در بخشی از متن این لوح آمده است:


جناب آقای محمد تقی فیض بخش
رئیس محترم ایستگاه تحقیقاتی گرگان (عراقی محله) مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان
بهره مندی از علم و پژوهش در عرصه تولید،از افتخارت و سیاست های اصولی وزارت جهاد کشاورزی محسوب می شود. در این مسیر، محققان توانمند و متعهد به عنوان سرمایه های اصلی ازنقشی کلیدی در مسیر رشد و بالند گی برخوردارند. نظر به اینکه با تلاش مجدانه، متعهدانه و پژوهش اثر بخش در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان “رئیس ایستگاه تحقیقاتی برتر” انتخاب شده اید، از جناب عالی تقدیر می شود.
توفیق روز افزونتان در حوزه علم و دانش کاربردی را از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.


عباس کشاورز
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی


روابط عمومی مرکز، همراه با آرزوی شادکامی و بهروزی و تقدیم شادباش کسب این افتخار خدمت ایشان، امیدوار است همچون همیشه از راهنمایی ها و همیاری های این بزرگوار بهره مند باشد.