تقدیر معاون آموزش موسسه آموزش و ترویج کشاورزی از دکتر آقاجانی معاون آموزش مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

دکتر محمد علی آقاجانی معاون آموزش مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان از سوی دکتر ارکیده حیدرنژاد معاون آموزش موسسه آموزش و ترویج کشاورزی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی مورد تقدیر قرار گرفت.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و اموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، طی نامه رسمی از سوی دکتر ارکیده حیدرنژاد معاون آموزش موسسه آموزش و ترویج کشاورزی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر محمد علی آقاجانی با توجه به روند و فرایند اجرای شایسته برنامه های این حوزه، مورد تجلیل قرار گرفت. در متن این تقدیرنامه آمده است:

باسلام و احترام و صلوات بر محمـد و آل محمـد (ص)؛

خداونـد قادر مّنان را شاکریم که به ما نعمت قـدردانی و تقدیر از عزیزانی که همواره با عزمی راسخ در پرتوی از صـداقت و تبلوری از مشارکت و بارقه هایی از مسـئولیت پذیری با رویکرد آفریدن فرداهایی بهتر و برتر جهت تربیت فرزندان پاک نیت و توانمند در عرصه های مختلف آموزشـی و فرهنگی تلاش می کننـد را ارزانی فرمود و توفیق خدمت به نیکوترین و شایسـته ترینها، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که موجبات رضایت پرودگار متعال را در پی خواهـد داشت. به یقین در این راسـتا کسانی موفق و سـربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه نهایت استفاده را ببرند.

همان گونه که رشد و توسـعه همه جانبه ایران اسلامی در گرو شـناخت، پرورش و هدایت استعدادهای علمی در مسیر بالندگی کشور است، بـدون تردیـد توفیق خدمت در جهت اعتلای علمی کشور و نیل به اهـداف مقـدس آموزشـی، افتخاری است سـتودنی، ارزشـمند و فرصتی مغتنم است تا از همه کسانی که بار عظیم آموزش کشور را بر دوش دارند تجلیل و تکریم به عمل آید.

 درود خداوند بر شما که همیشه محبت و اخلاص را با تلاش بی نظیر خود به تصویر می کشید. در این راستا بر خود لازم می دانم از تلاش و کوشش شما همکار ارجمند صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.


ارکیده حیدرنژاد

معاون آموزش موسسه آموزش و ترویج کشاورزی