جلسه بررسی همکاری مشترک بخش خصوصی با مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

به منظور همکاری مشترک مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با فعالان بخش کشاورزی جلسه ای در ستاد مرکز برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدای این جلسه دکتر کیانی معاون پژوهش و فناوری به معرفی امکانات و توانمندی های مرکز پرداختند. دکتر کیانی ارائه مشاوره به فعالان بخش کشاورزی را از برنامه های مرکز دانسته و افزود در حال حاضر تعدادی از شرکت های دانش بنیان بخش کشاورزی محصولات خود را تحت نظارت و تایید مرکز تولید می‌کنند.

در ادامه اقای مهندس گلچین از فعالان بخش خصوصی، هدف از این نشست را آشنایی بیشتر با امکانات و توانمندی ها و در جهت همکاری مشترک دانستند. ایشان  فعالیت خود را حوزه شیلات و آبزیان، گل و گیاهان زینتی و گیاهان دارویی ذکر کردند. مهندس گلچین  برنامه خود را در راستای جهش تولید، ایجاد اشتغال، صادرات و ارزش افزوده بیشتر برای بخش کشاورزی دانستند.

خاطر نشان می‌سازد در این جلسه دکتر قدس ولی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی مرکز به تجربه مشارکت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی با مجموعه ایران تمشک در ایستگاه توسکستان اشاره و افزود: این پروژه یکی از پروژه های موفق مشارکت با بخش خصوصی مرکز می باشد که ضمن ایجاد اشتغال، تولیدات این مجموعه به صورت محصول سالم در استان و سایر نقاط عرضه می گردد.

در پایان مقرر شد بازدیدی از ایستگاه های تحت پوشش مرکز انجام  تا درجلسات بعدی در خصوص نحوه مشارکت تصمصم گیری به عمل آید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.