نشست مشترک پژوهشگران بخش تحقیقات گیاه پزشکی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان با متخصصان شرکت به بان شیمی

در راستای انعقاد قرارداد پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با شرکت دارویی بهبان شیمی و همکاری های دوجانبه، جلسه و بازدید متخصصان شرکت خصوصی به بان شیمی در بخش تحقیقات گیاهپزشکی انجام شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر معصومه یونس آبادی رییس بخش تحقیقات گیاهپزشکی مرکز در این خصوص گفت: در راستای انعقاد قرارداد پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با شرکت دارویی بهبان شیمی و فرایند اجام برنامه ها،  که طی ماه های گذشته آغاز شده و  به منظور پیگیری روند پروژه های در حال اجرا، جلسه ای متشکل از هیات مدیره شرکت و محققان بخش گیاهپزشکی در دفتر ریاست بخش برگزار شد و طی این نشست هر دو طرف دستارودهای خود از طرح های در حال اجرا مربوط به محصول این شرکت که شامل فرمول های مختلف ترکیب پرسیدین بوده را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند و در مورد نحوه تداوم روابط کاری پیش رو به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان نیز اعضای جلسه از باغچه سلامت توت فرنگی مرکز، که در حال اجرای یکی از آزمایشات مربوط به ترکیبات این شرکت می باشد حاضر شدند و نتایج بخشی از تحقیقات را از نزدیک بررسی کردند.

شایان ذکر است شرکت دارویی بهبان شیمی یکی از معتبرترین و بزرگ ترین کارخانجات تولید مواد ضدعفونی کننده و آنتی سپتیک، پاک کننده های اختصاصی را در سال ۱۳۸۱ در منطقه خاورمیانه پایه ریزی کرد. این شرکت در حال حاضر طیف وسیعی از محصولات مرتبط با افزایش ایمنی بهداشتی را تولید و به بازارهای منطقه عرضه می دارد.
بهبان شیمی توانسته است با کمک دپارتمان تحقیق و توسعه خود محصولات متنوعی برای بازارهای مختلف از جمله صنایع غذایی، پزشکی و دندانپزشکی، دام، طیور و آبزیان، کشاورزی و اماکن عمومی و خانگی تولید و عرضه نماید. بسیاری از تولیدات این شرکت از جمله محصولات بر پایه پراکسی استیک اسید برای اولین بار در خاورمیانه تولید می شود. همچنین این شرکت بنیانگذار ایجاد سبدهای کالا در زمینه پیاده سازی سیستم های ایمنی زیستی، ایمنی غذایی و کنترل عفونت می باشد و در این راستا از امکانات، ادوات و ماشین آلات مختلف بهره گرفته و توانسته است ماشین آلات مناسبی برای استفاده بهتر از مواد تولیدی خود، در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.