برگزاری جلسه کارگروه منابع طبیعی و آبخیزداری جهت تعیین وظیفه مندی همکاران در همایش گام دوم انقلاب

جلسه برنامه ریزی کارگروه منابع طبیعی و آبخیزداری در همایش نقش جهاد کشاورزی در تحقق گام دوم انقلاب با حضور همکاران بخش تحقیقات جنگل ها، مراتع و آبخیزداری، در محل دفتر بخش تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار شد.


به­ گزارش روابط عمومی و امور بین­ الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، مهندس لطف اله پارسایی رییس بخش تحقیقات جنگل ها، مراتع و آبخیزداری در این خصوص گفت: پیرو تصمیمات اتخاذ شده در جلسه کارگروه همایش نقش جهاد کشاورزی در گام دوم انقلاب که در سالن اجتماعات مرکز آموزش میرکریم و با حضور دبیر همایش حاج آقای سائری دبیر همایش، معاونان پژوهشی و آموزشی و مسئولان بخش های تحقیقاتی و برخی از همکاران محقق برگزارگردید کارگروه های مختلف داخلی از جمله کارگروه منابع طبیعی تشکیل شد.

در همین راستا نخستین جلسه داخلی بخش منابع طبیعی و آبخیزداری تحت عنوان کارگروه منابع طبیعی و آبخیزداری  تشکیل و اعضای کارگروه استانی آن مشخص گردید. در این جلسه مقرر شد ۳ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، ۴ نفر از  اداره کل منابع طبیعی، ۲ نفر از بخش های خصوصی و همچنین مدیر شهرستان گرگان و حاج آقای ملایی بعنوان اعضای اصلی انتخاب و مقرر گردید هماهنگی لازم در این زمینه با آنها  صورت گیرد.

همچنین مهندس پارسامهر به عنوان دبیر کارگروه و دکتر اکرم احمدی به عنوان سخنگوی کارگروه انتخاب گردیدند ضمن اینکه رئیس کارگروه نیز مسئول بخش منابع طبیعی می باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.