نشست صمیمی دکتر بازرگان با همکاران مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

همکاران مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در نشست صمیمی با دکتر کامبیز بازرگان معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در تاریخ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ در سالن پروفسور ارشاد در گرگان حضور یافتند.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که با حضور دکتر فرجی رییس، معاونان، روسای بخش ها، واحدها و ایستگاه های مرکز انجام شد ابتدا دکتر فرجی رییس مرکز ضمن خوش آمد به دکتر بازرگان و دکتر اسماعیل خانیان، گزارش مختصری از برنامه های مرکز را ارایه دادند. سپس دکتر فاطمه شیخ مجری مسئول پروژه و دکتر یوسفی مجری پروژه بررسی امکان استفاده از باقلا در جیره جوجه‌های گوشتی گزارشی از وضعیت پیشرفت این پروژه را ارایه دادند و در انتها به پرسش های این حوزه پاسخ دادند.

در بخش سوم برنامه، گروه حاضر ضمن معرفی خود و مجموعه، در خصوص وضعیت برنامه ها، پروژه ها و مشکلات همکاران و سایر موضوعات با ایشان گفتگو نمودند و دکتر بازرگان نیز ضمن سلام و خدا قوت و ابراز رضایت از عملکرد و دستاوردهای کاربردی همکاران که در بازدیدها سطح استان مشاهده شد از همت و پیگیری برنامه ها تقدیر نمود و در ادامه ضمن بیان شرایط جاری سازمان تحقیقات و برنامه های در دست اقدام و پیگیری، رهنمودها و نقطه نظرات خود را در زمینه مسایل طرح شده بیان نمودند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.