برگزاری چهارمین جلسه سال ۹۹ شورای پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

چهارمین جلسه سالجاری شورای پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در مرداد ماه ۱۳۹۹ در دفتر ریاست برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که با حضور دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز، دکتر علیرضا کیانی معاون پژوهش، فناوری و انتقال یافته و روسای بخش های تحقیقاتی مختلف و با دستور کار ارائه گزارش اثر بخشی و اهمیت بخش های تحققاتی از زمان تاسیس تاکنون برگزار شد. ابتد دکتر کیانی ضمن خوش آمد به حاضران در جلسه و تقدیر بخاطر جمع بندی اثر بخشی، بخش های تحقیقاتی توضیحاتی را راجع به نحوه فعالیت های پژوهشی اثر گذار برای محقق سازی فعالیت پژوهشی اشاره داشتند و در ادامه حاضران به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و دکتر محمدرضا پهلوان راد رییس بخش تحقیقات خاک و آب اثر بخشی فعالیت ها بخش را در قالب فایل پاورپوینت ارایه دادند.
در پایان این نشست، دکتر فرجی رییس مرکز ضمن خدا قوت به مدیران حاضر، ضمن جمع بندی موارد طرح شده، نقطه نظرات و دیدگاه خود را در این خصوص ارایه داد و نکات مهم جهت پیگیری به اتفاق گروه مطرح و مصوب شد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.