برگزاری چهارمین جلسه ادواری مسولان ایستگاه های مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در سال ۹۹

چهارمین جلسه ادواری سال ۹۹ مسولان ایستگاه های تحقیقاتی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ در محل ایستگاه تحقیقاتی گنبد برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، این برنامه با حضور دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز، دکتر علیرضا قدس ولی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی، دکتر مختارپور رییس بخش تحقیقاتی زراعی باغی، مسول دفتر فنی مرکز، مسول واحد آموزشی پژوهشی کردکوی و مسولان ایستگاه های تحقیقاتی عراقی محله گرگان، چالکی، گنبد، ورسن، مراوه تپه، اینچه برون و شوری اتجام شد.

در این نشست که با موضوع کشت تابستانه و پیش بینی برای کاشت پاییزه وتولید بذر برگزار شد، دکتر فرجی و دکتر قدس ولی دیدگاه و نظرات خود را در خصوص مسائل کلی ایستگاه ها، بررسی موضوعات مرتبط با برداشت مزارع با توجه به پیش روی بودن آن، هماهنگی ماشین ها و ادوات برداشت و سایر نیازهای این برنامه و دیگر نکات مهم این حوزه از جمله آماده سازی مزارع برای کشت های آینده را بیان داشتند.

در ادامه هر یک از اعضای جلسه درخصوص وضعیت ایستگاه ها و واحد متبوع، برنامه های توسعه ای، مشکلات و موانع پیش روی و بویژه با توجه به فصل و زمان اوج برنامه های طرح و پروژه ها، مباحثی را مطرح و بحث و تبادل نظر نمودند.
در این نشست مقرر شد که پس ازجلسه بذر دراختیار ایستگاه ها قرار گیرد تا کشت انجام گیرد

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.