برگزاری جلسه شورای فرهنگی در واحد آموزشی پژوهشی شهید روحانی فرد کردکوی

جلسه شورای فرهنگی به مناسبت ۱۳ آبان و روز دانش آموز در واحد آموزشی پژوهشی شهید روحانی فرد کردکوی وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان در دفتر مدیریت واحد برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که با حضور دکتر ابوالفضل فرجی رییس، دکتر آقاجانی معاون آموزشی، همکاران آموزش و برخی اعضای شورا فرهنگی برگزار شد ابتدا حاضران در جلسه نقطه نظرات خود را در خصوص بحث های آموزشی و فرهنگی بیان نمودند.

در ادامه حاج آقا ملائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه با عرض خوش آمد و تبریک این ایام فرخنده، در سخنانی گفت: با عرض تبریک میلاد پیامبر رحمت(ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت و ۱۳ آبان سالروز مبازه با استکبار جهانی را گرامی میداریم.  ایشان در ادامه گفت: اساس این دنیا بر پایه علت و معلول نهاده شده است و قطعا هر پدیده ای را که ما حس و یا درک می کنیم معلول یک یا چند سبب و یا علت می باشد لذا مسئله آموزش و پرورش مستثناء از این قانون نیست. این مهم یعنی یکی از عوامل مأثر در تعلیم و تربیت و بخصوص مباحث فرهنگی نقش بسزا دارد موضوع همدلی، وحدت و یکپارگی همۀ نیروها است و قطعا بر همین مبنا تزکیه و مباحث فرهنگی مقدم از مسائل آموزش و تعلیم می باشد و حضرت رسول (ص) فلسفه بعثت خود را اتمام اخلاق حسنه دانست.

حجت الاسلام ملایی در خاتمه بیانات، خود و همه حاضران را، دعوت به همدلی و هم زبانی در راستای توسعه هرچه بیشتر مجموعه و بویژه بخش آموزش و دانش آموزان هنرستان نمود.

در ادامه دکتر فرجی با سلام و خوش آمد به حاضران و آرزوی توفیق برای تمامی همکاران مجموعه، در سخنانی ضمن شادباش میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامی داشت ۱۳ آبان، از زحمات و تلاش های تمامی همکاران در راستای توسعه خدمات بخش آموزش در بخش های مختلف، بر ارتقای کیفیت آموزش دانش آموزان هنرستان تاکید نمودند و همراه با بیان نقطه نظرات و راهکارهای این مهم، برای رفع کمبودهای هنرستان قول مساعد دادند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.