عقد تفاهم نامه همکاری دو جانبه اجرای پروژه تحقیقاتی مشترک بین بخش تحقیقات خاک و آب مرکز تحقیقات و آموزش گلستان و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

عقد تفاهم نامه همکاری دو جانبه در راستای اجرای پروژه تحقیقاتی مشترک بین بخش تحقیقات خاک و آب مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان انجام شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، پروژه تحقیقاتی با عنوان ” مدلسازی تغییرات کربن آلی خاک تحت تاثیر تغییر اقلیم در رسوبات لسی استان گلستان” با هدف بررسی روند تغییرات کربن آلی خاک از گذشته تا کنون و پیش بینی آن با توجه به تغییرات اقلیم در آینده در یک ردیف اقلیمی و دو کاربری زمین بصورت مشترک بین بخش خاک و آب مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اجرا می گردد.
این پروژه در قالب عقد تفاهم نامه اجرای پروژه مشترک تحقیقاتی که بین مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان منعقد گردید، اجرا می گردد.
مجریان این طرح دکتر مریم سبطی از بخش تحقیقات خاک و آب این مرکز و دکتر فرهاد خرمالی عضو هیات علمی گروه علوم خاک دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان می باشند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.