حضور دکتر بازرگان به همراه استاندار گلستان در آیین پاکسازی عمومی پارک ملی گلستان

دکتر کامبیز بازرگان معاون محترم وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به همراه دکتر هادی حق شناس استاندار گلستان، دکتر آزادی، دکتر مهاجر، دکتر فرجی و گروهی دیگر از مدیران ملی و استانی در تاریخ ۱۵ اسفندماه در آیین پاکسازی عمومی پارک ملی گلستان حضور یافتند.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، در این آیین که به مناسبت هفته منابع طبیعی  انجام شد دکتر بازرگان نیز در این مانور حضور یافت.

استاندار گلستان در این برنامه در سخنانی، با بیان جایگاه و اهمیت پارک ملی گلستان اظهار کرد: حفظ, نگهداری و انتقال پارک ملی گلستان به نسل بعد وظیفه همگانی است و باید در مراقبت از این ذخیره گاه زیست کره اهتمام داشته باشیم.

دکتر هادی حق شناس در آیین پاکسازی پارک ملی گلستان تصریح کرد: برای دومین سال است که اقدام پاکسازی پارک ملی گلستان با همکاری اداره کل راهداری، سمن ها، فرمانداران و شهرداران در حال انجام است و باید این اقدام یک روزه به تمام روزهای سال تسری پیدا کند.

وی افزود: پارک ملی گلستان یکی از ۵۰ زیست بوم کره زمین و امانتی در دست ماست که باید ضمن مراقب از آن به نسل های آتی بسپاریم.

استاندار گلستان گفت: همراهی مردم در مراقبت از جنگل ها و پاکیزه نگهداشتن محیط جنگل بسیار اهمیت دارد و یقینا پاکسازی محیط جنگل در سلامت خاک و درختان تاثیر بسزایی دارد.

دکتر حق شناس یادآور شد : در همه روزهای سال باید پاکسازی و مراقبت از جنگل مورد توجه باشد چراکه تداوم این اقدام موجب کامل تخلیه زباله ها از محیط جنگل می شود.

لازم به ذکر است امسال برای دومین سال متوالی طرح پاکسازی پارک ملی گلستان با همکاری سازمان های مردم نهاد, اداره کل راهداری و ۱۴ شهرداری شرق استان بهمراه ماشین آلات مکانیزه و نیروهای خدمات شهری اجرایی می شود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.