تقدیر رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی از دکتر محمدعلی دهقان محقق مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

دکتر محمدعلی دهقان محقق مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان و دبیر محققان معین منطقه ۱ از سوی دکتر مویدی رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی کشور مورد تقدیر قرار گرفت.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و اموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، طی نامه رسمی از سوی دکتر مویدی رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی کشور، دکتر محمدعلی دهقان، دبیر محققان معین منطقه ۱ با توجه به روند و فرایند اجرای شایسته برنامه های این حوزه، مورد تجلیل قرار گرفت. در متن این تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای دکتر محمدعلی دهقان، دبیر محققان معین منطقه ۱

 سلام علیکم؛ پژوهش، آموزش و ترویـج اصـیل ترین بستر تکامل در علوم طبیعی و رهنمون کننده به اسـرار و رموز خلقت محسوب می شود. اگر آموزش و ترویج، بسـته های دانشی و فناوری ها به معنای واقعی و بر اساس نیاز بهره برداران عزیز عملیاتی شود، شاهد رفع معضلات، ایجاد ظرفیت های جدید و تعریف نظام های نوین در حفظ توازن زیستی و ارتقای بهره وری تولید خواهیم بود. در جریان برگزاری گردهمایی محققان معین مناطق پنجگانه کشوری در زمستان ۱۳۹۹، از مشارکت، همت و ارائه گزارش ارزنـده، جـامع و کاربردی جنابعالی در تبیین اقدامات اثربخش محققان معین، صـمیمانه قدردانی و سپاسـگزاری میشود. یقینًا همه تلاش های صورت گرفته در خـانواده بزرگ کشـاورزی، خـدمت رسـانی به بهره برداران و کشـاورزان عزیز و اسـتفاده بهینه از منابع پایه تولیـد است که مجموعه عظیم ترویج در این زمینه پیشگام و پیشرو است. توفیق، سرافرازی و سلامتی جنابعالی را از خدای سبحان مسئلت می نمایم.


علی اکبر مویدی

معاون سازمان و رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.