برگزاری آیین گرامی داشت آموزش و پژوهش در ششمین روز هفته منابع طبیعی ۱۳۹۹ در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

در ۲۰ اسفند ششمین روز از هفته منابع طبیعی سال ۱۳۹۹، آیین گرامی داشت روز آموزش و پژوهش به میزبانی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با حضور مدیرکل، معاونان و کارشناسان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، رئیس پارک علم و فناوری، دکتر فرجی رئیس، معاونان و مدیران و محققان بخش های مختلف تحقیقاتی این مرکز برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدای این آیین دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز ضمن شادباش عید مبعث پیامبر گرامی اسلامی و هفته منابع طبیعی، به تمامی تلاشگران این عرصه خدا قوت گفت و تلاش های ارزنده تحقیقات، آموزش و بخش اجرای این حوزه تقدیر نمود. سپس مهندس لطف اله پارسائی رئیس بخش تحقیقات جنگل ها، مراتع و آبخیزداری در سخنان کوتاهی، ضمن خوش آمد و گرامی داشت ایام فرخنده، در سخنان کوتاهی، به ارائه گزارش عملکردی در خصوص این بخش و دستاوردها و نیازها و افق آینده پرداخت.

در ادامه از وظیفه مندی و برنامه ها و دستاوردهای مختلف همکاران شریف این مرکز در بخش تحقیقات جنگل ها، مراتع و آبخیزداری از جمله هرباریوم، قطعه گیاهان دارویی، قطعه اکالیپتوس باغ بوتانیک و برخی دیگر از عرصه برنامه های بخش، بازدید میدانی به عمل آمد و در گفتگویی دوسویه دو مجموعه، نیازهای بخش اجرا و امکان پیگیری آن در پژوهش مورد بحث قرار گرفت.

و در ادامه پس از درختکاری در فضای باغ بوتانیک، چند اصله نهال فندق و بلوط بارور شده با قارچ های هم زیست ترافل نیز غرس گردید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.