جلسه مشترک مدیریت باغبانی استان و مدیران و کارشناسان مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

جلسه مشترک مدیریت باغبانی استان و مدیران و کارشناسان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در روز سه شنبه ۱۹  اسفند ماه ۱۳۹۹ در محل بخش تحقیقات زراعی باغی مرکز برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی و امو.ر بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این جلسه دکتر فرجی رئیس مرکز  ضمن خوشامد، به تشریح فعالیت های تحقیقاتی و موضوعات مشترک پرداختند و اینکه یکی از مباحث مهم در توسعه باغبانی وجود ایستگاه تخصصی است. ایشان پیشنهاد داد ایستگاه چالکی بدین منظور تجهیز و  پروژه های تحقیقات باغبانی در این مکان انجام پذیرد.

در ادامه مهندس لطفی زاده مدیر باغبانی ضمن ارایه توضیحات در خصوص پروژه های ملی ( ریز میوه ها و …) آمادگی همکاری مشترک با این مرکز را مطرح نمودند.

ادامه جلسه با توضیحات دکتر مختارپور پیرامون گلخانه سبزی و صیفی در مرکز و همچنین ارایه نقطه نظرات محققان و کارشناسان سازمان ادامه یافت در انتهایی جلسه جمع بندی توسط رئیس مرکز صورت پذیرفت. همچنین بازدیدی از کلکسیون باغ درختان میوه و گلخانه مرکز انجام گرفت در این بازدید دکتر غزاییان گزارشی از فرایند احداث کلکسیون باغ درختان میوه ارایه کردند و دکتر وکیلی توضیخاتی پیرامون گلخانه هیدروپونیک و گلخانه گوجه فرنگی ارایه دادند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.