برگزاری آخرین جلسه شورای اداری مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در سال ۱۳۹۹

جلسه پایانی سال ۱۳۹۹ شورای اداری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با حضور دکتر ابوالفضل فرجی رییس، معاونان و اعضای شورا در سالن پروفسور ارشاد این مرکز برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این نشست که در تازیخ ۲۶ اسفند ۹۹ در محل سالن جلسات پروفسور ارشاد برگزار شد ابتدا دکتر علیرضا قدس ولی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی مرکز، ضمن خوش آمد به اعضای جلسه و خدا قوت به همکاران بابت تلاش ها و برنامه های انجام شده در سال۹۹ آرزو نمود تا سال آینده، سالی سرشار از تندرستی، موفقیت و دستاوردهای بسیار برای تمامی همکاران باشد و با دعوت ایشان، حاج آقا ملایی مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه، با اشاره به آیات و روایات، تاکید کرد که باید همواره بندگی خدا را به یاد داشته و کارها را به شایسته تریتن شکل به انجام برسانیم.

در بخش بعدی دکتر علیرضا کیانی معاون پژوهش، فناوری و انتقال­ یافته، دستاوردها و برنامه های ارزشمند محقق شده و افتخارات ملی کسب شده مرکز در سال ۹۹ و سایر برنامه های این حوزه و انتظارات و افق سال آینده و برنامه های پیش روی را به اطلاع رساند.
سپس دکتر محمد علی آقاجانی معاون آموزشی، با اشاره به روند رو به رشد و برنا مه های محقق شده در بخش آموزش و توسعه هایی که در بخش های مختلف این حوزه و واحدهای آموزشی رخ داده است از ریاست مرکز و همکاران خود تقدیر نمود و آرزو نمود با این همدلی و همگرایی، این رد خیر و منحنی رو به رشد همچنان در مرکز جاری باشد.

در بخش بعدی، معاون برنامه ریزی و پشتیبانی، ضمن ارایه اسلاید های و ضعیت اعتبارات و هزینه های مرکز به تفکیک بخش ها، و بیان عملکرد واحدهای تابعه آن معاونت، گزارش کاملی از برنامه های محقق شده در سال گذشته و افق سال آینده این حوزه را تقدیم حاضران نمود.

در ادامه برخی از مدیران حاضر گزارشی از برنامه های انجام شده حوزه خود را ارایه دادند و همچنین نقطه نظرات در زمینه برنامه ها و پیشنهادات خود را برای روند توسعه مرکز و تحقیقات و آموزش و همچنین ارتقای شرایط مادی و معنوی همکاران را ارایه دادند و در ادامه کلیپی از فعالیت های مرکز در این سال، به رویت حاضران رسید.

در انتها دکتر فرجی رییس مرکز ضمن تقدیر از تلاش ارزنده تمامی همکاران در سال ۱۳۹۹ تحلیل کلی از وضعیت مرکز و بیان مقام های برتر و نخست کسب شده از سوی بخش ها و واحد های مرکز در بین موسسات و مراکز و ایستگاه های کشور، برنامه های مورد تعهد و میزان دستیابی به اهداف، وضعیت رو به رشد برنامه های بخش آموزش و …. را برای حاضران تشریح نمود و ضمن نقد مواردی از برنامه های و پروژه ها با توجه به گزارشات ارایه شده و انتظاری که از این مرکز با توجه به جایگاه ملی و استانی می باشد در رهنمودهای خود از همکاران خواستند تا با همت بیشتر مسیر توسعه ای و رو به جلوی مرکز را طی نمایند.

در این جلسه همچنین لوح تقدیر و شادباش سال نو برای اعضای شورای اداری و برنامه ریزی مرکز از سوی ریاست مرکز به همکاران تقدیم شد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.