پیام شادباش رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان فرا رسیدن هفته نکوداشت مقام والای معلم و استاد را به همکاران شریف بخش آموزش و اساتید این مرکز شادباش گفت.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر فرجی رییس این مرکز ضمن تکریم و  تجلیل از تلاش ارزنده تمامی همکاران شریف فعال در بخش آموزش مرکز در بخشی از پیام خود گفت:

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ
می توان در سایه آموختن گنج عشق جاودان اندوختن
اول از استاد، یاد آموختیم پس، سویدای سواد آموختیم
از پدر گر قالب تن یافتیم از معلم جان روشن یافتیمدر تمامی جوامع انسانی، بنیادی ‌ترین کار، به منظور هدایت افراد در مسیر موفقیت و تعالی، آموزش و تربیت است و کسانی که این رسالت گرانسنگ و گرانمایه را به دوش می‌کشند، معلمان شریف و استادان گرامی هستند؛ انسان‌های شریف و وظیفه‌شناسی که با پایبندی  و دلسوزی به ساختن و شکل‌دهی استعدادهای نوشکفته کودکان، نوجوانان و جوانان مشغولند و همچون چراغی روشن،  راه  را به رهروان نشان می دهند.

نقش معلم در جامعه و همکاران محترم آموزش این مجموعه در لایه های مرتبط، کارکنان بخش، بهره برداران و دانش آموزان، نقش راهبری است. آموزگاران با الگوبرداری از آموزه‌های آسمانی و تکیه بر ارزش های اخلاقی، به پرورش و آموزش، همت می‌گمارند و بزرگی این اهتمام وقتی به نیکویی درک می شود که باور کنیم  هدایت یک فرد، برابر با زنده کردن همۀ افراد جامعه است.

چنین جایگاه والایی برای معلم، شایستۀ تقدیر است و تکلیف همگی ماست تا ضمن تکریم و تجلیل همه جانبه این گروه تاثیرگذار و فرهیخته، انگیزه، حس مسئولیت، تعهد و وظیفه‌شناسی را در وجود آنان تازه نگاه داریم تا این دوستان جان بتوانند با دقت به آموزش و پرورش علاقمندان توسعه، دانش‌آموزان و دانش‌پژوهان بپردازند و فرهتگ اندیشیدن و خرد ورزی را در جامعه بگسترانند.

برای تمامی معلمان بزرگوار و همکاران شریف معاونت آموزش، توفیقات روز افزون از درگاه یزدان پاک آرزو می نمایم و امیدوارم با تندرستی، بهروزی و شادکامی، در تمامی مراحل زندگی و خدمت به ایران اسلامی، پیروز و سربلند باشید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.