معرفی جو رقم جدید ماهنشان و افتخار مشارکت دکتر محمدی پژوهشگر ایستگاه تحقیقات کشاورزی گنبد کاووس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در این پروژه

جو رقم جدید به نام ماهنشان از سوی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی معرفی شد و دکتر رحمت اله محمدی پژوهشگر ایستگاه تحقیقات کشاورزی گنبد وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، افتخار مشارکت در این پروژه را داشت.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، در همین راستا، دکتر رحمت اله محمدی پژوهشگر این مرکز با توجه به نامگذاری جو رقم جدید به نام ماهنشان مناسب برای کشت در مناطق دیم گرمسـیری و نیمهگرمسیری کشور، همراه با دریافت ۶/۵ امتیاز، از سوی دکتر صابر گلکاری رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

روابط عمومی مرکز همراه با شادباش این مهم به ایشان و آرزوی توفیق روز افزون، امیدوار است همچون همیشه از راهنمایی ها و همکاری های ایشان بهره مند باشد.

روابط عمومی مرکز همراه با شادباش این مهم به ایشان و تمامی همکاران شریف مجموعه و آرزوی توفیق روز افزون، امیدوار است در سایه همت و تلاش همکاران بزرگوار مجموعه، این افتخار برای مرکز تداوم داشته باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.