برگزاری جلسه کمیته فنی بخش تحقیقات علوم دامی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

جلسه کمیته فنی بخش تحقیقات علوم دامی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ در دفتر ریاست مرکز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که با حضور دکتر ابوالفضل فرجی رئیس، دکتر کیانی معاون پژوهشی و دکتر آقاجانی معاون آموزش، دکتر رضا کمالی رئیس و اعضای کمیته فنی بخش تحقیقات دامی این مرکز برگزار شد ابتدا دکتر کمالی توضیحات جامعی ازوضعیت واطلاعات دام و طیور کشور و استان را ارائه نمود و به معرفی ترکیب منابع انسانی و تخصص های مرتبط و توانمندی های این حوزه در بخش پرداخت و در ادامه با معرفی اقدامات انجام شده و نقش تعداد وطرح های بخش، به چالش های پیش رو اشاره کرد و در انتها برنامه های آینده را برای رفع مشکلات فوق به اطلاع حاضران رساند.
در ادامه هریک از اعضای کمیته فنی بخش: دکتر هلاکو، دکتر یوسفی و دکتر نوبری، با توجه به تخصص های مربوطه، مسائل حوزه خود را بیان کردند.
سپس معاونان مرکز، ضمن تقدیر از برنامه های اجرا شده و خدا قوت به همکاران بخش، دیدگاه خود را در خصوص موارد مظرح شده و عملکرد بخش بیان نموده و پیشنهادات خود را بیان کردند.
در انتها دکتر فرجی ریاست مرکز، با تشکر از خدمات و برنامه های بخش و تشکر از تمامی همکاران این بخش، به جمع بندی جلسه و موارد مطرح شده پرداخت و نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص: انتقال دانش فنی و دستورالعمل های ترویجی، یافته های قابل ترویج، نمود بشتر بخش، یهره گیری از ظرفیت های بخش در سطوح ملی، بازنگری و تکمیل زنجیره دستاوردها و …ارایه نمود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.