بازدید دکتر فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان از طرح های تحقیقی ترویجی مقایسه ارقام برنج به روش خشکه کاری

دکتر فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان به اتفاق گروهی از محققان این مرکز از طرح های تحقیقی ترویجی مقایسه ارقام برنج به روش خشکه کاری و مزارع خشکه کاری برنج در شهرستان بندرگز بازدید نمودند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این بازدید با هدف گزینش ارقام برتر در سطح زارعان در شهرستانهای گرگان و بندرگز انجام شد به همراه ایشان، دکتر مختارپور رییس بخش تحقیقات زراعی و باغی و دکتر فیض بخش رییس ایستگاه تحقیقات کشاورزی گرگان نیز حضور داشتند و روند برنامه ها و دستاوردها، برای کارشناسان مدیریت ترویج شهرستان بندرگز و گرگان بیان شد و توضیحات جامعی در خصوص آزمایشات انجام شده ارایه نمودند.
در پایان مقرر شد پس از تکمیل فرم های یادداشت برداری عملکرد هر تیمار جداگانه بررسی و نتایج آن به این مرکز ارسال شود. همچنین با توجه به شرایط موجود آب و هوایی، ارائه تسهیلات استفاده از سیستم های نوین آبیاری نیز با اولویت متقاضیان کشت خشکه کاری اعلام شد که می بایست توسط اداره تولیدات گیاهی و فنی و زیربنایی سازمان جهادکشاورزی استان، پیگیری و هماهنگی های لازم انجام شود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.