تقدیر همکاران مرکز تحقیقات و آموزش گلستان از سوی رییس موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال بذر

گروهی از همکاران مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان از سوی دکتر گودرز نجفی رئیس موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال بذر مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، آقای ابراهیم تیمور و خانم آمنه بزی اله ری همکاران شریف و زحمتکش  این مرکز با توجه به نامگذاری رقم جدید سویـا با نام رحمت، از سوی ایشان مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخشی از این نامه آمده است:

سلام علیکم

ضـــمن تبریــک و تشــکر از تلاش هـای بی وقفه کلیه همکـاران محـترم دست انـدرکار، به پیوست نـامه شـماره ۲۰۰/۱۰۰۵ مورخ ۱۴۰۰/۱/۲۲ معاون محترم وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویـج کشاورزی در خصوص تصویب نام رقم “رحمت” برای لاین ۱۹a-91-Soy سویـا، بـا ویژگی عملکرد دانه بالا، ارتفـاع زیـاد بوته و … مناسب کشت در مناطق با اقلیم معتـدل خزری بدینوسـیله از زحمات بی وقفه شـما همکار محترم که نقش به سـزایی در معرفی این رقم ایفا نموده اید تشـکر و قدردانی می نمایم. از خداوند متعال توفیق روز افزون برای کلیه همکاران پژوهشگر آرزومندم.

گودرز نجفیان

رئیس موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر کشور

روابط عمومی مرکز همراه با شادباش این مهم خدمت این بزرگواران و آرزوی توفیق روز افزون، امیدوار است همچون همیشه از راهنمایی ها و همکاری های ایشان بهره مند باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.