برگزاری جشن آغاز سال جدید تحصیلی هنرستان کشاورزی در واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی

جشن آغاز سال جدید تحصیلی هنرستان کشاورزی در واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی وابسته مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با حضور گروهی از  مدیران آموزش و پرورش استان، شهرستان کردکوی و این مرکز، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی گلستان، این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل فضای باز مجموعه انجام شد و مدیران حاضر در سخنانی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت اربعین حسینی، آغاز سال تحصیلی را به هنرجویان شادباش گفتند و از تمامی کسانی که برای افتتاح و برپایی این هنرستان همت کردند تشکر شد. در این آیین بیان شد: بحث آموزش را یک بحث زیربنایی و اساسی برای هر جامعه ای دانسته و پیشرفت هر کشور، نشأت گرفته از آموزش به موقع و اصولی است. در ادامه با ذکر احادیثی از ائمه اطهار در خصوص تحصیل علم و اهل علم و دانش بودن اظهار امیدواری شد که  هنرجویان این واحد آموزشی در توسعه و تعالی کشاورزی سالم استان و منطقه بکوشند.

پس از پایان مراسم، دانش آموزان جهت آشنایی با مدرسان تخصصی و فضاهای آموزشی و بعضی از قوانین آموزشی و برنامه های اجرایی و … در کلاس های درسی حاضر و رو در رو با اساتید به گفتگو پرداختند.

شایان ذکر است در حین برگزاری برنامه های آشنایی دانش اموزان، ضمن بازدید اولیا و نماینده مرکز بهداشت از فضاهای آموزشی،  جلسه ای نیز جهت بررسی شرایط موجود و دریافت نظر اولیا مبنی بر تصمیم برای ادامه روند آموزش ها بصورت حضوری برگزار شد و مقرر شد با توجه به مناسب بودن نسبی شرایط برگزاری، کلاس های عمومی نیز بصورت حضوری، پس از اعلام نظر مراجع ذی صلاح،در دستور کار قرار بگیرد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.