برگزاری دومین گردهمایی واحدهای فناور کشاورزی در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

دومین گردهمایی واحدهای فناور کشاورزی در تاریخ ۱۴۰۰/۸/۱۲ در سالن جلسات دکتر ارشاد مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، این گردهمایی با هدف ارائه گزارش، تشریک مساعی ،بیان مشکلات مرکز رشد و واحدهای فناور تابعه آن تشکیل شد .در ابتدا مسئول مرکز رشد ضمن خیر مقدم به میهمانان،گزارشی از فعالیت ها ، مشکلات و اهداف این گردهمایی مطالبی را بیان نمودند همچنین ایشان به اخذ رتبه اول مرکز رشد گلستان در بین ۲۷ مرکز رشد سازمان تحقیقات،آموزش و ترویج اشاره داشته و از حمایت‌های مرکز تحقیقات و تلاش های واحدهای فناور برای کسب این مهم تقدیر و تشکر نمودند.
در ادامه دکتر فرجی رییس مرکز، ضمن خوش آمد به مدیران شرکت ها و واحدهای فناور حاضر، سیاست های این مرکز را در راستای توانمندسازی واحدها و برنامه های توسعه ای برای فراگیر نمودن خدمات سازمان های مرتبط با جوزه فعالیت این شرکت ها را بیان داشت.
در بخش دیگر این برنامه، دکتر شروین اردلان مدیر موفق مجموعه تولیدی آموزشی پیگیر، بعنوان کارآفرین برتر کشوری در خصوص عوامل موفقیت در کسب و کار و ویژگی‌های کارآفرین موفق مطالبی را ایراد فرمودند.
در بخش پایانی این نشست و پس از ایراد سخنرانی ‌جناب دکتر رضایی معاون محترم پارک علم و فناوری، مدیران واحدهای فناور پرسش ها و درخواست های خود را طرح و مسئولان حاضر، در گفتگویی دوسویه، پیشنهادات، راهکارها و پاسخ های لازم را بیان نمودند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.