حضور دبیر امر به معروف مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در جلسه دبیران امر به معروف ادارات استان

مهندس لطف اله پارسایی دبیر امر به معروف و نهی از منکر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در جلسه دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر ادارات استان گلستان حضور فعال داشت.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این جلسه که در سالن اجتماعات ستاد امر به معروف استان گلستان تشکیل شد ابتدا آقای سمنانی گزارشی از نحوه فعالیت گروه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر ادارات مختلف و امتیازات کسب شده در طول سال گذشته را ارائه داده و اظهار داشتند همه ساله این ستاد در راستای وظایف قانونی خود، میزان کمی و کیفی فعالیت گروههای امر به معروف و نهی از منکر ادارات زیر مجموعه خود را ارزیابی و اثر گذاری آن را مورد نقد قرار می دهد.
در ادامه آقای وحید پیام نور، معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، روندی از فعالیت، دور نما و چشم انداز فعالیت این ستاد در حال حاضر و آینده و همچنین گزارشی از فعالیت ها و اثرگذاری هایی که به واسطه پیگیری این ستاد در سطح استان داشته است اشاره نمودند و از تمامی همکاران خواستند که ضمن فعالیت بیشتر و اثر گذارتر، گزارشی از مشکلات، معضلات و راه حل های پیشنهادی را بصورت مستمر، به ستاد امر به معروف استان ارائه نمایند.
سپس هر یک از دبیران ستاد امر به معروف ادارات و نهادها نیز گزارشی از سابقه و نوع فعالیت در سطح ادارات ارائه دادند. در این جلسه آقای مهندس پارسایی دبیر ستاد امر به معروف این مرکز نیز ضمن ارائه گزارشی از سابقه فعالیت حدود سه ساله و نوع فعالیت در سطح مرکز ارائه دادند.
لازم به ذکر است در این جلسه دبیران امر به معروف ۱۲ اداره و نهاد ازجمله جهاد دانشگاهی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، دانشگاه گلستان، بنیاد نخبگان، دانشگاه پیام نور، علمی کاربردی و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی و …. حضور داشتند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.