برگزاری نشست تخصصی ارائه “طرح ساماندهی رسوب و تراز اکولوژیک خلیج گرگان” به همت مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

با پیگیری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان نشست تخصصی ارائه “طرح ساماندهی رسوب و تراز اکولوژیک خلیج گرگان” در محل دفتر معاونت اقتصادی استاندار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، این برنامه که با حضور سید محمد دهنوی معاون اقتصادی استاندار گلستان، مهندس عفت همدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان دکتر محمدرضا غریب‌رضا رییس گروه تحقیقات مهندسی رودخانه و حفاظت سواحل پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری و دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در دفتر معاونت اقتصادی استانداری گلستان برگزار شد.

در این نشست ابتدا، دکتر دهنوی بر برنامه کلان استانداری در رفع مسائل و مشکلات خلیج گرگان و بر عزم دولت بر رفع این مسائل تأکید داشت. سپس، دکتر غریب‌رضا به ارائه جزئیات “طرح ساماندهی رسوب و تراز اکولوژیک خلیج گرگان” پرداخت. ایشان ضمن پاسخ به پرسش های  فنی، مزایا و ضرورت اجرای گزینه‌های ارائه شده و همچنین لزوم توجه به یک طرح و مدیریت یکپارچه حوزه‌های آبخیز ساحلی را تشریح کرد.

همچنین ایشان با اشاره بر سوابق و توان کارشناسی موجود در بخش تحقیقات این مرکز، بر آمادگی همکاری همه­ جانبه در زمینه های مختلف با استانداری را مورد تاکید قرار دادند.

ددر خاتمه، معاونان استاندار گلستان ضمن استقبال از گزینه‌های پیشنهادی به ویژه تعادل بخشی تراز اکولوژیک خلیج گرگان، فهرست و برنامه های روند گزینه‌های مورد نظر برای انجام طرح را درخواست کردند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.