جلسه رئیس اداره آموزش های رسمی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان با مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله

جلسه رئیس اداره آموزش های رسمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله در خصوص توسعه‌ آموزش های مهارتی کشاورزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، مهندس اسکندرلی رئیس گروه آموزش های رسمی مرکز در این خصوص کفت: این برنامه در محل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلاله با حضور آقای تاج پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله، آقای نهتانی مسئول کاردانش و فنی حرفه ای آموزش و پرورش شهرستان کلاله ، اینجانب به عنوان رئیس اداره آموزش های رسمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان و آقای ذوالفقاری کارشناس مسئول آموزش مرکز در خصوص توسعه آموزش های کشاورزی شهرستان کلاله تشکیل شد.

در این جلسه ظرفیت و امکانات آموزشی این مرکز برای توسعه کمی و کیفی آموزش های مهارتی کشاورزی دانش آموزان کاردانش توسط اینجانب معرفی گردید که با استقبال خوب مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلاله مواجه شد.

شایان ذکر است در حال حاضر ۱۱۰ نفر دانش آموز در رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش طرف قرارداد مرکز در ۴ شهرستان حوزه آموزش و پرورش شهرستان کلاله مشغول به تحصیل هستند و در بین شهرستان های استان، شهرستان کلاله بیشترین تعداد دانش آموز قرارداد برون سپاری را دارا می باشد.

در پایان جلسه، بازدید میدانی از برنامه ها و فعالیت های دانش آموزان در محل هنرستان ها بعمل آمد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.